09 de març 2010


Després de la tempesta de neu, aquest cop trobem la calma a partir del llibre que us recomanarem a continuació Fa mil anys que sóc aquí. Aquesta novel·la la va escriure Mariolina Venezia i aquí en el nostre país l'any 2007 se li va atorgar el Premi Llibreter. La història és maca i emblemàtica, parla d'una nissaga de dones del sud d'Itàlia, les quals tenen un caràcter important, vitalitat i un llenguatge intens. Però no només hi trobem dones en la novel·la sinó una terra i un paisatge, i fins i tot la seva gastronomia. Tot comença dient:
"M'has de fer un full, perquè ja no em recordo de res. Els noms dels meus fills, i qui era el meu pare. El duré sempre a la butxaca. La que està subratllada ets tu. I jo encara no hi sóc." [Fa mil anys que sóc aquí, Mariolina Venezia. Ed. La Campana, 9]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARXIU DEL BLOC