27 de juliol 2010

Avui us recomano: La pedra d'Omari. Una aventura al Kilimanjaro de Marta Viladot


"Resulta que aquell noi havia de ser el meu company de viatge. Alt, calb i amb cara de bona persona. El vaig trobar on ens havíem citat per telèfon, assegut en un banc davant del punt d'informació de la terminal de l'aeroport. Vaig mirar al meu voltant i no semblava que hi hagués ningú més esperant en aquell lloc. Havia de ser ell. M'hi vaig acostar i li vaig preguntar:
-Ers en Pablo, oi?"

[La pedra d'Omari. Una aventura al Kilimanjaro. Marta Viladot. Cossetània Edicions, p 5]

Aquest és l'inici de Marta Viladot del seu viatge al Kilimanjaro, tal i com diu ella en la contraportada "Què hi busca una noia de ciutat?", i la seva resposta a vegades l'altitud et fa veure les coses clares. Aquesta història de Viladot narra la seva aventura en terres africanes. Molt recomanable de cara a l'estiu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARXIU DEL BLOC