26 de juny 2008

Recomanció de cara a l'estiu: Per molts anys! de Sílvia Soler


Tot comença:

"Hola, em dic Ília i tinc quaranta anys.
Silenci sepulcral. Tothom em mira. Noto que em comencen a suar les mans i m'esforço a pensar: no passa res... Tots ells en tenen quaranta...
Reconèixer-ho públicament ja és un primer pas...
Tot d'una, es posen tots a aplaudir: «Benvinguda Ília!»"

[Informació extreta de Per molts anys!, Sílvia Soler. Ed. Columna, p 17]

Després de publicar 39+1 i 39+1+1 Sílvia Soler ens torna a aportar-nos un to d'humor amb la seva última novel·la Per molts anys!. D'ella en la contraportada ens diu: "amb marit o sense, amb èxit professional o sense, amb cel·lulitis o sense (que no en tens? Ja!): bufa les espelmes, diverteix-te i aprofita els millors anys de la teva vida!".

Que més podríem dir d'aquesta novel·la doncs simplement que la llegiu que hi gaudireu.
A la Biblioteca i podeu trobar tant el 39+1 com el 39+1+1.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARXIU DEL BLOC